loading...
تامین تجهیزات صنعتی
کوروش بازدید : 23 سه شنبه 10 فروردین 1400 نظرات (0)

خرید سافت استارتر

خرید سافت استارتر فشار ضعیف EMX3 - 23-1600A

سافت استارترهای هوشمند فشار ضعیف EMX3

با توجه به تاریخچه عملکرد کمپانی AuCom و تمرکز بر روی تولید سافت استارترهای پیشرفته LV و MV یکی از مدل های هوشمند و پیشرفته ولتاژ ضعیف سافت استارتر های  AuCom مدل EMX3 می باشد. سافت استارتر هوشمندEMX3  یکی از بهترین سافت استارترهای جهان شناخته شده و با بهره گیری از روش جدید و منحصر به فرد (کنترل شتاب تطبیق پذیر XLR-8) توانسته لقب اولین سافت استارتر هوشمند جهان را به خود اختصاص دهد. سافت استارتر مدل EMX3 علاوه بر دارا بودن مشخصات قابل توجه توانسته با قابلیت هایی که به صورت پیش فرض کارخانه سازنده بر روی  این محصول قرار داده است قیمت تمام شده تابلوهای تولیدی را با حذف قطعاتی چون کنتاتور بای پس، پاورمتر ،  CT های اندازه گیری، شستی استاپ و استارت و حذف رله های حفاظتی تا حد قابل توجهی کاهش دهد که طرح را با توجیح فنی و اقتصادی ارائه میدهد.

ویژگی های بارز سافت استارتر هوشمند EMX3:

  • رنج وسیع جریانی 23A – 1600A و ولتاژ 200VAC – 690VAC
  • طراحی کمپکت و امکان ارائه باBy bass  داخلی تا 1000 آمپر
  • روش کنترل پیشرفته XLR-8 adaptive acceleration و XLR-8 adaptive deceleration
  • دارای کلیه حفاظتهای مورد نیاز موتور
  • روش راه اندازی موتور بصورتIn-line و یا Inside delta
  • صفحه نمایشLCD بزرگ با قابلیت نمایش عملکرد به صورت گرافیکی و زبان حقیقی
  • برنامه ریزی آسان و راحتی در نصب و راه اندازی
  • قابلیت جدا شدن صفحه کلید باIP65 و انتقال به پانل تابلو
  • اندازه گیری و نمایش کلیه پارامترهای موتور
  • ذخیره سازی و نمایش اطلاعات کارکرد و خطاها بصورت زمان واقعی
  • قابلیت ذخیره سازی کلید پارامترها در پانل تنظیمات دستگاه و انتقال به سایر دستگاه ها
  • پشتیبانی از موتورهایIE3 و IE4 با تکنولوژی XLR8

راه اندازی های مبتنی بر کنترل گشتاور یا جریان ممکن است تاثیرات منفی روی شتابگیری موتور داشته باشند. سیستم کنترلXLR-8 برای اولین بار منحصرا در محصول EMX3 معرفی شد. این ویژگی که تعریف آن کنترل شتاب تطبیقی است، پروفایل های افزایش و کاهش شتاب موتور را کنترل می کند. در کنترل شتاب مبتنی بر بار XLR8  کاربر تنها شیب راه اندازی و زمان را مشخص می کند و سافت استارتر به طور هوشمند موتور و بار متصل به آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بهترین مقادیر جریان، ولتاژ و گشتاور را برای راه اندازی به موتور اعمال می کند. در حقیقت با استفاده از این ویژگی سافت استارتر وضعیت موتور را حین راه اندازی و توقف به صورت هوشمند پایش کرده و سپس کنترل موتور را به شکلی بهینه می کند که موتور گذراهای نرم و بهبود یافته ای را تجربه کند.

کوروش بازدید : 19 چهارشنبه 27 اسفند 1399 نظرات (0)

 

خرید سافت استارتر

خرید سافت استارتر سری 1400A

سافت استارترها راه اندازهای استاتیک هستند که به منظور شتاب دادن، افزایش و کاهش سرعت و همچنین حفاظت موتورهای القایی در محدوده توانی 2.2 تا 1375 کیلووات بکار می روند.

سافت استارتر های سری SSW06 نسل سوم راه اندازهای نرم شرکت WEG می باشند. کنترل ولتاژ موتور توسط تریستورها (thyristors) انجام شده که اجازه می دهد موتور الکتریکی به آرامی راه اندازی و یا متوقف شود.

با قابلیت تنظیم متغیرها، گشتاور برای نیاز موتور تنظیم و تولید می شود، بنابراین جریان مورد نیاز راه اندازی تا حد ممکن کاهش داده می شود.

کاربرد:

Alternate, centrifugal pumps (sanitation, irrigation and oil), fans, exhausters, blowers, air compressors, refrigeration (screw and piston), mixers, aerators, centrifuges, rock crushers, grinders, woodchippers, paper refiners, rotary ovens, wood saws and planes, ball and hammer mills and load conveyors

کوروش بازدید : 21 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

قیمت بال ولو

قیمت بال ولو شیر توپی 1000 WOG سه تکه رزوه ای(F-F) Full Bore از جنس Carbon Steel

شیر توپی (Ball Valve) سه تکه Full Bore معرفی شده محصول کشور اسپانیا و ساخت شرکت Genebre به منظور کاربردهای صنعتی (Industrial Line) می‌باشد. جنس بدنه محصول از کربن استیل WCB و به صورت ریخته‌گری می باشد؛ و جنس توپی(Ball) و Stem از Stainless Steel 316 می باشد. این محصول به صورت اتصال رزوه ای(F-F) و بر اساس استاندارد ISO 7-1 (EN 10226-1) ساخته شده است و با عملکرد دستی همراه با Locking System می‌باشد. این شیر توپی می تواند رنج دمای 25ºC / 180 ºC- را در فشار حداکثری 1000 WOG تحمل کند.

Const. Carbon Steel “WCB” (Investment Casting). Ball and Stem: Stainless Steel 316. Gas Thread ISO 7-1 (EN 10226-1). Seats: PTFE + 15% GF. 1000 WOG. Temp. -25ºC +180ºC. Manually Operated by Handle With Locking System

 

:Other Features

For Industrial Line Applications - 

Carbon Steel Full Port Ball Valve, 3 Pieces - 

Threaded Ends According to ISO 7-1 (EN 10226-1) - 

Blow-out Proof Stem - 

Stem Gasket & Body Seal Made of PTFE - 

Locking system - 

Max. Working Pressure 1000 WOG - 

کوروش بازدید : 18 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)

قیمت شیر توپی

قیمت شیر توپی PN 63 یک تکه رزوه ای(M-F) Reduced Bore از جنس Stainless Steel

شیر توپی (Ball Valve) یک تکه Reduced Bore معرفی شده محصول کشور اسپانیا و ساخت شرکت Genebre می‌باشد. جنس بدنه محصول از استنلس استیل 1.4408 (CF8M) و به صورت ریخته‌گری می باشد. این محصول به صورت اتصال رزوه ای M-F و بر اساس استاندارد ISO 7-1 (EN 10226-1) ساخته شده است و با عملکرد دستی همراه می‌باشد. این شیر می تواند رنج دمای 25ºC / 180 ºC- را در فشار حداکثری 63 بار تحمل کند.

:Other Features

Mono Block Ball Valve - 

External Polished - 

Painted Aluminium handle - 

کوروش بازدید : 27 یکشنبه 24 اسفند 1399 نظرات (0)

قیمت شیر توپی

قیمت شیر توپی PN 63 دو تکه رزوه ای(F-F) Full Bore از جنس Stainless Steel

شیر توپی (Ball Valve) دو تکه Full Bore معرفی شده محصول کشور اسپانیا و ساخت شرکت Genebre به منظور کاربردهای صنعتی (Industrial Line) می‌باشد. جنس بدنه محصول از استینلس استیل 1.4408 (CF8M - (316)) و به صورت ریخته‌گری می باشد. این محصول به صورت اتصال رزوه ای F-F و بر اساس استاندارد ISO 7-1 (EN 10226-1) ساخته شده است و با عملکرد دستی می‌باشد. این شیر می تواند رنج دمای 25ºC / 180 ºC- را در فشار حداکثری 63 بار تحمل کند.

:Other Features

For Industrial Line Applications - 

Stainless Steel Full Port Ball Valve, 2 Piece - 

Gas(BSP) Threaded Ends According to ISO 7-1 (EN 10226-1) - 

Ball seats PTFE + 15 % G.F - 

Blow-out Proof Stem - 

O’ring In The Stem FKM (Viton) - 

Stem Packing PTFE - 

Butterfly Handle Operated - 

Max. Working Pressure 63 bar - 

کوروش بازدید : 22 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش شیر توپی

فروش شیر توپی PN 63 سه تکه خروجی تانکر Full Bore Butt Weld

شیر توپی (Ball Valve) سه تکه خروجی تانکر Full Bore معرفی شده محصول کشور اسپانیا و ساخت شرکت Genebre می‌باشد. جنس بدنه محصول از استنلس استیل می باشد. این محصول به صورت اتصال Tank Bottom/Butt Weld و بر اساس استاندارد ANSI B 16.25 ساخته شده است و با عملکرد دستی همراه با Locking System می‌باشد. این شیر می تواند رنج دمای 25ºC / 180 ºC- را در فشار حداکثری 63 بار تحمل کند.

کوروش بازدید : 26 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

یو پی اس تک فاز

یو پی اس تک فاز مدل PowerValue 11LI Up در محدوده 600 تا 2000 ولت آمپر با حفاظت بالای برق و اصلاح اتوماتیک ولتاژ شبکه محصول طراحی، تکنولوژی و تجربه بالای شرکت ABB می ­باشد. این محصول تضمین می ­نماید که تجهیز متصل شده در تمام مدت ولتاژ تنظیم شده و با قابلیت اطمینان بالا دریافت کند.

این UPS ها دارای ویژگی های زیر می باشند: نه تنها در لحظه قطع برق پس از 2 تا 6 میلی ثانیه برق مناسب را تحویل می دهند بلکه اغتشاشات برق ورودی نظیر هارمونیک­ها، نویز شبکه و surges را نیز فیلتر می کنند. اگر ضریب توان ورودی شروع به تغییر نماید این UPS ها به طور اتوماتیک آن را اصلاح می نماید. همچنین وجود یک LCD در جلوی دستگاه کار با آن را راحت می کند. سیستم دارای مدیریت باتری و فن خنک کننده مناسب است که عملکرد باتری ها را با جلوگیری از overcharge و دشارژ عمیق و overheat بهبود می بخشد. امکان cold-start برای آن ها تعبیه شده است و در لحظه نیاز به صورت خودکار روشن می شوند.

کوروش بازدید : 21 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

یو پی اس‌ تک فاز مدل PowerValue 11LI Up در محدوده 600 تا 2000 ولت آمپر با حفاظت بالای برق و اصلاح اتوماتیک ولتاژ شبکه محصول طراحی، تکنولوژی و تجربه بالای شرکت ABB می ­باشد. این محصول تضمین می ­نماید که تجهیز متصل شده در تمام مدت ولتاژ تنظیم شده و با قابلیت اطمینان بالا دریافت کند.

این UPS ها دارای ویژگی های زیر می باشند: نه تنها در لحظه قطع برق پس از 2 تا 6 میلی ثانیه برق مناسب را تحویل می دهند بلکه اغتشاشات برق ورودی نظیر هارمونیک­ها، نویز شبکه و surges را نیز فیلتر می کنند. اگر ضریب توان ورودی شروع به تغییر نماید این UPS ها به طور اتوماتیک آن را اصلاح می نماید. همچنین وجود یک LCD در جلوی دستگاه کار با آن را راحت می کند. سیستم دارای مدیریت باتری و فن خنک کننده مناسب است که عملکرد باتری ها را با جلوگیری از overcharge و دشارژ عمیق و overheat بهبود می بخشد. امکان cold-start برای آن ها تعبیه شده است و در لحظه نیاز به صورت خودکار روشن می شوند.

این محصول برای کاربرانی که توان پایینی نیاز دارند طراحی شده است و برای کاربردهای IT پیشنهاد می شوند.

کوروش بازدید : 18 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

شیر توپی PN 34 یک تکه NPT Thread

شیر توپی (Ball Valve) یک تکه معرفی شده ساخت شرکت Parker بوده و جنس بدنه محصول از برنج (Brass) می باشد. این محصول به صورت اتصال رزوه‌ ای (NPT Thread) ساخته شده است و با عملکرد دستی می‌باشد. این شیر می تواند رنج دمای 37ºC / 148 ºC- را در فشار حداکثری 34 بار یا 500 Psi تحمل کند. استایل طراحی شیر به صورت Female to Female می باشد.

کوروش بازدید : 20 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

سافت استارتر

سافت استارتر مدل PSR 3-105A

سافت استارترهای PSR  - فشرده و مطمئن

راه اندازهای PSR شرکت ABB ویژگی های پایه ای سافت استارترها یعنی راه اندازی و توقف نرم را دارا هستند. برای کاربردهایی که نیاز به تعداد راه اندازی بالا در هر ساعت دارند عملکرد مناسبی دارند و زمانی که فضای کمی برای نصب در اختیار دارید.

مزایای اصلی این سافت استارترها:

  • کوچک و فشرده بودن
  • امکان استارت زیاد در هر ساعت
  • تلفات انرژی پایین در سرعت نامی با استفاده از bypass داخلی

ویژگی های اصلی:

Rated operational current: 3 to 105 A

Operational voltage: 208–600 V AC

Control supply voltage: 24 V AC/DC or 100–240 V AC

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1,985
  • بازدید کلی : 7,328
  • کدهای اختصاصی